1000zl na upgrade, prosze o rade

Autor: tiny <tiny_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 08:33:46 MET

czesc,

konkretnie - obecnie mam:

A1700+@2000+
Asus A7V880 Via KT880
1024 mb ddr
Sapphire Radeon 9550
Audigy2...

Co sadzicie o takim sprzecie? czy to juz leciwy staruszek? :)
Myslalem o zainwestowaniu w cpu i mb - mam na to ok 1000 PLN

Z obecna plyta mam spore problemy, m.in. nie dzialala zintegrowana muzyka
(kupilem audigy2) do dzis mimo wielokrotnego upgrade'u biosu nie moge
restartoweac kompa bo przechodzi w cos ala stan uspienia :(

Chce wiec kupic DOBRA i NIEZAWODNA plyte glowna. myslalem o Athlonie 64
(3000+?) ale nie wiem czy plyty ktore go obsluguja maja tylko wejscia PCI-E?
czy bede mogl nadal uzywac swojego radeona?

dzieki za pomoc