Re: 1000zl na upgrade, prosze o rade

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 00:49:43 MET

Użytkownik "tiny" <tiny@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dkpkcs$kk7$1@inews.gazeta.pl...

> A1700+@2000+
> Asus A7V880 Via KT880
> 1024 mb ddr
> Sapphire Radeon 9550
> Audigy2...
>
> Co sadzicie o takim sprzecie? czy to juz leciwy staruszek? :)
> Myslalem o zainwestowaniu w cpu i mb - mam na to ok 1000 PLN

mialem podobny dylemat.. tyle ze mialem teoretycznie budzet ~1500zl
pozwalajacy przejsc na 939 z dobra plyta, 6600gt i A64 3000-3200+ .. ale
wygrala sucha kalkulacja ;)

sprzet ktoory mam obecnie czyli nfoce2 ultra, XP 2400+, 1gb ddr i byl radek
9600pro jest na tyle wystarczajacy ze stwierdzielm ze kupie planowana 6600gt
za ~600zl ale na agp i odsprzedajac radka odzyskam 300zl i caly upgrade
bedzie mnie kosztowal ~300zl a uzyskam kulejaca plynnosc w grach typu doom3,
quake4 czy gta:sa czy inne call of duty 2 a wydajnosc proco-platformy do
obroobki dvd, netu i reszty w zupelnosci styknie i poczekam rok-1,5 az
spadna ceny 64 bit i wtedy dokonam zmiany platformy sprzedajac roownie
okazyjnie 6600gt na agp :)

moowiac krootko jestem zadowolony z decyzji.. zamiast 1500zl wydalem 630zl i
odzyskam polowe..

reasumujac IMHO u Ciebie wartoby zmienic grafike i procka na cos szybszego..
moze jakiegos bartono-thougbreda za rozsadne pieniadze a odzyskane ze
sprzedazy fundusze przeznaczyc na mile rzeczy :) a kategoryczna zmiana
platformy po spadku cen :)

--
pozdr  Szo
Salamander '05; Scott '91 but @ XT ;)