Re: Co z tą Polską, czemu tyle mi wyszło?

Autor: katapoo <dorfin2_at_wyrzuc.gazeta.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 23:44:30 MET DST

> 1. Nie kupuj BOXa, jesli chcesz osobne chlodzenie - nie ma to sensu.

zle sie wyrazilem, albo wezme box'a albo najpewniej jakiegos pentagrama

> 2. Oszczedz na sofcie - instalujesz jakas dystrybucje Linuxa i do tego
> OpenOffice, a wiec na samym sofcie 1180zl mniej.

jasne, zwlaszcza ze przy kompie bedzie siedziec osoba ktora powiedzmy ze cos
kojarzy z windowsow a w razie czego bedzie latac do pracownikow obok pytac
co i jak, mam wrazenie ze z linuxem i openoffice byloby ciezko. W zasadzie
od softu wiem nie uciekne ale zastanawiam sie co zrobic zeby uciac cos ze
sprzetu. Komp czasami bedzie wykorzystywany do giercowania stac zal mi
rezygnowac z czegokolwiek, choc i tak ta grafika jest nedzna. Mozna przeciez
wlozyc najtansza plyte glowna i Semprona 256Mb i tez bedzie chodzilo.
Pytanie jeszcze jak supermarkety sprzedaja kompy za 1999 z monitorem lcd,
drukarka i XP HE? Nijak nie da rady bo liczac nawet ze kupuja monitory LCD
po 600, drukarke za 100 i licencje na system za 300 to zostaje 999 na samego
kompa. Co sensownego mozna za to zlozyc?