Re: Co z tą Polską , czemu tyle mi wyszło?

Autor: mariposa doux <maripo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 00:06:38 MET DST

katapoo wrote:

> jasne, zwlaszcza ze przy kompie bedzie siedziec osoba ktora powiedzmy ze cos
> kojarzy z windowsow a w razie czego bedzie latac do pracownikow obok pytac
> co i jak, mam wrazenie ze z linuxem i openoffice byloby ciezko.

Polecam Windows i OpenOffice. Wlasciwie "panie" tak mocno wykorzystuja
worda. ze po zmianie na Open Office ("to taka nowa wersja Offica pani
Jadziu, wszyscy ja teraz instaluja") nie zauwazyly roznicy ;)

--
Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
Science-fiction DVD: Pitch Black, Wladcy Ognia, Arjuna - Córka Ziemi