Re: Re: Co z tą Polską, czemu tyle mi wyszło?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 23:52:07 MET DST

katapoo wrote:
[ciach]

> jasne, zwlaszcza ze przy kompie bedzie siedziec osoba ktora powiedzmy ze cos
> kojarzy z windowsow a w razie czego bedzie latac do pracownikow obok pytac
> co i jak, mam wrazenie ze z linuxem i openoffice byloby ciezko. W zasadzie
> od softu wiem nie uciekne ale zastanawiam sie co zrobic zeby uciac cos ze
> sprzetu.
jeśli tylko coś tam jarzy z windozy to z linuksem będzie miała ta osoba
dokładnie tyle samo problemów. linuksa można tak zrobić, że będzie
wyglądał i zachowywał jak windoza (no, tak na 90%). a na pewno nie
będzie się wieszał itd. - mniejszy stres. tylko kwestia programów
użytkowych - jakieś faktury, płatniki itp - to już trzeba by przez
wine'a uruchamiać.
[ciach]
pozdr
szydas