Re: Co z tą Polską, czemu tyle mi wyszło?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 00:13:54 MET DST

katapoo wrote:
> zle sie wyrazilem, albo wezme box'a albo najpewniej jakiegos pentagrama

OEM taniej wyjdzie i chlodzenie cichsze mozna zapodac.

> jasne, zwlaszcza ze przy kompie bedzie siedziec osoba ktora powiedzmy ze cos
> kojarzy z windowsow a w razie czego bedzie latac do pracownikow obok pytac
> co i jak, mam wrazenie ze z linuxem i openoffice byloby ciezko.

Nie musi byc tak zle - np. taka Mandriva LE 2005 to z poziomu klikacza
wiele nie rozni sie od XPeka (w sensie odpalenia kilku programow
oczywiscie). A OpenOffice jest ludzaco podobny do MS Office, nawet z
interfejsu. No i obsluguje jego formaty. Ale fakt, zapomnialem o tym, ze
OpenOffice jest rowniez pod Windows.

--