Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 21:25:34 MET DST

A ja mam Intel P4 630 na płycie Intela D945GTPLR i IMHO: mam leiej niż
wszystkie Celerony i Semprony:) Jak potrzeba trochę gazu - moje P4 jedzie na
full (3GH, 60 stopni, wiatrak ok. 1500), jak nie potrzeba, ma 2.8, wiatrak
na procku < 1200, tempratury w okolicach 40, a żona (to ważne!) nie słyszy
komputera, chociaż jest w tym samum pokoju!:). Bardzo chciałem kupić coś na
AMD, ale te płyty główne - to jak pod Linuxem - niby wszystko OK, ale po co
mi tyle różnego badziewia, którego nie potrzebuję i po co mi brak wsparcia
dla tego, czego potrzebuję naprawdę?. IMHO: Lepiej zapłacić tylko za 1x IDE
(2 urządzenia) i 4xSATA2 + to co jest niezbędne, niż się "onanizować" C&Q. Z
komputera [o kilku latach, zostaje tylko stacja dyskietek (albo tasiemka:).
Wiem co mówię, bo od wielu lat zmieniam komputer raz na 5 lat.
PS
Podkręcanie uważam za zadanie dla gówniarzy - jak chcesz mieć szybko i
stabilnie to płać. Kumpel ma jakieś P4 na starej podstawce, kręcone na 2.9.
Jak zobaczył jak u mnie bryka, to się załamał:)