Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 22:18:20 MET DST

>A ja mam Intel P4 630 na płycie Intela D945GTPLR i IMHO: mam leiej niż
>wszystkie Celerony i Semprony:)

A ja mam Canon EOS i IMHO mam lepiej niż wszystkie aparaty klasy kompaktowej

> dla tego, czego potrzebuję naprawdę?. IMHO: Lepiej zapłacić tylko za 1x
> IDE (2 urządzenia) i 4xSATA2 + to co jest niezbędne, niż się "onanizować"
> C&Q.

IMHO: lepiej zapłacić tylko za samochód dwuosobowy, niż się "onanizować"
jakimś VAN'em

> Wiem co mówię, bo od wielu lat zmieniam komputer raz na 5 lat.

Wiem co mówię, bo mam wujka w Hameryce.

> Podkręcanie uważam za zadanie dla gówniarzy - jak chcesz mieć szybko i
> stabilnie to płać.

Kupowanie rzeczy z rabatem to zadanie dla gówniarzy - chcesz mieć szybko i
bezproblemowo to płać

> Kumpel ma jakieś P4 na starej podstawce, kręcone na 2.9. Jak zobaczył jak
> u mnie bryka, to się załamał:)

Nic dziwnego, każdy się załamuje jak chwilę ciebie posłucha