Belinea 101920C

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 12:08:32 MET DST

Witam.
Wróciłem właśnie ze sklepu i nie wiem co zrobić. Byłem zdecydowany na zakup
tego monitora, ale sprzedawca mnie przekonał żeby tego nie robić ze względu
na to, że Belinea sama nie produkuje monitorów tylko zleca to innym (
najgorszym producentom) i posiada bardzo kiepski serwis. Ogólnie stwierdził
że wszyscy dostawcy sprzętu narzekają na Belinee i radzi nie kupować.
Poradził mi natomiast kupić monitor MAG PS976D. Sam już nie wiem co zrobić.
Mag w teście na stronie www.mva.pl wypadł dość słabo. Korci mnie jeszcze
Fujitsu Siemens P19-2 ale cena jest z lekka zaporowa. Co mam zrobić?
Pozdrawiam.
Błażej

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13