Re: Belinea 101920C

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 12:54:00 MET DST

Witam.
Mam jeszcze pytanko na temat Fujitsu. Otóż gość w sklepie sprawdził cenę
tego monitora - niestety nie wiem gdzie i powiedział że model P19-2 V150
kosztuje 2225 zł a model P19-2 V180 kosztuje 2340 zł. Co to za symbole V150
i V180. Na stronie Fujitsu nic takiego nie widze. O co tu chodzi. Może ktoś
mi wyjaśnić.
Z wypowiedzi Lupo rozumiem że mam zrezygnować w Maga i Belinei i kupić coś
droższego, Podzielam jego zdanie, ale te 2225 zł trochę mnie odstrasza -
ale jak będzie trzeba to mówi się - nie chce ale muszę.
Pozdrawiam.
Błażej

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13