Re: Belinea 101920C

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 08:39:36 MET DST

Witam.
Prawdę mówiąc cały czas nie jestem pewien co kupić ale chyba kupię Fujitsu
Siemens P19-2. W teście na www.mva.pl wypadł rewelacyjnie więc powinien być
dobry. A Belinea - cóż może i dobry monitor, ale ta marka jakoś mnie nie
przekonuje. Dla mnie trochę mało znana. Szkoda że mieszkam w małej dziurze
(Konin) i nie mogę sobie porównać kilkunastu modeli. Co prawda są w
sklepach LCD ale tylko parę sztuk i to takich które mnie nie interesują.
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam.
Błażej.

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13