Re: Belinea 101920C

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 13:56:25 MET DST

> Wróciłem właśnie ze sklepu i nie wiem co zrobić. Byłem zdecydowany na
> zakup
> tego monitora, ale sprzedawca mnie przekonał żeby tego nie robić ze
> względu
> na to, że Belinea sama nie produkuje monitorów tylko zleca to innym (
> najgorszym producentom) i posiada bardzo kiepski serwis. Ogólnie
> stwierdził
> że wszyscy dostawcy sprzętu narzekają na Belinee i radzi nie kupować.
> Poradził mi natomiast kupić monitor MAG PS976D. Sam już nie wiem co
> zrobić.
> [...]

LOL a MAG pewnie produkuje monitory HAHAHA, zachowanie sprzedawcy to
standard bo niby dlaczego ma Ci sprzedać najnowszy monitor jak zalega mu
na magazynie MAG PS976D na starej smuzącej matrycy MVA...

Miałem dwa P19-2 (własciwie jeszcze mam) na dniach będę kupował Belinee
101920C, roznice w modelach P19-2 są takie ze jeden ma kolor (ramki)
czarny i jest drozszy.

GM