Re: Belinea 101920C

Autor: LUPO <lupota_at_[wytnij_to>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 12:33:30 MET DST

Błażej napisał(a):
> Witam.
> Wróciłem właśnie ze sklepu i nie wiem co zrobić. Byłem zdecydowany na zakup
> tego monitora, ale sprzedawca mnie przekonał żeby tego nie robić ze względu
> na to, że Belinea sama nie produkuje monitorów tylko zleca to innym (
> najgorszym producentom) i posiada bardzo kiepski serwis. Ogólnie stwierdził
> że wszyscy dostawcy sprzętu narzekają na Belinee i radzi nie kupować.
> Poradził mi natomiast kupić monitor MAG PS976D. Sam już nie wiem co zrobić.
> Mag w teście na stronie www.mva.pl wypadł dość słabo. Korci mnie jeszcze
> [...]

Kupić EIZO !!!
I nawet z duzo gorszymi parametrami na papierze będzie lepszy niz jakiś
super extra wybajerowany Mag czy inny low end . Monitor kupujesz na
ładnych kilka lat - powiedzmy że zmienisz komputer nawet 3-4 razy a
monitor zostanie . Warto kupic raz a porządnie a nie żałować później i
plus sobie w brodę. W komputerze zawsze coś możesz wymienić na lepsze
i.e karta grafiki czy nawet procka .