Re: Biedronkowy Lexmark

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:41:32 MET DST

> Poszukaj gdzieś w sieci. Może kupisz przez internet.
> Mam drukarkę jeszcze jedna z pierwszych - Lexmark (Color JetPrinter 1020).
> Drukuje mi ślicznie. Tylko te tusze zawsze były za drogie, nie na każdą
> kieszeń. Teraz mam wreszcie wkład (obecnie tylko czarny, bo kolorowy
narazie
> mi niepotrzebny)- za 60 zł. Od zimy zużyłam tylko 1/2 tuszu.
>
> Zapisz sobie jak to się nazywa: :-) ( zostawiłam sobie kawałek ładnego
> pudełeczka, żeby nie zapomnieć co i jakiej firmy kupować)

No cały bajer w tym że jak mówisz o kadridżu to twój do mojego nie będzie
przecież pasował więc jest szansa różnicy w cenie.
Do mnie jest 12A1970 czarny lub 12A1980 kolor. A najlepsze jest to że jest
tylko jeden nabój, jak kupiłem był tylko kolor a więc żeby wydrukować tekst
drukarka mieszała niebieski z żółtym <- tak na oko cena 1 strony tekstu 1 zł
albo lepiej...