Benq DW1640

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:39:18 MET DST

Witam!

Czy ktos ma, jakies informacje i moglby mi poradzic lub odradzic kupno ww
nagrywarki DVD??? Jesto to zwyciezca testu Chipa i czytalem jeszcze bardzo
dobra recenzje na www.hardwarezone.com - gdzie nagrywarka dostala 4,5/5
pkt...

Prawde mowiac to nie mialbym watpliwosci... ale dla mnie to troszeczke
egzotyczna firma :/ ... o ktorej prawie nic nie slyszalem...

Prosze o jakies opinie... osob, ktore sie troche w tym orientuja... Niby to
tylko okolo 200 zlotych, a czlowiek jednak nie chcialby ich wyrzucic w
bloto...

Pozdrawiam
Nothingman