Re: Biedronkowy Lexmark

Autor: Kaja <kaja_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:53:00 MET DST

Mon, 8 Aug 2005 21:41:32 +0200, *Hannibal* <news:dd8cf3$86g$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> No cały bajer w tym że jak mówisz o kadridżu to twój do mojego nie będzie
> przecież pasował więc jest szansa różnicy w cenie.

Podajesz przy zakupie typ swojej drukarki i sprzedawca będzie wiedział jaki
typ Ci sprzedać, jaki jest stosowny do Twojej drukarki.
Różnicy w cenie nie powinno chyba być. Zadzwoń tam i zapytaj, albo poszukaj
sobie w internecie tego tuszu.

> Do mnie jest 12A1970 czarny lub 12A1980 kolor. A najlepsze jest to że jest
> tylko jeden nabój, jak kupiłem był tylko kolor a więc żeby wydrukować tekst
> drukarka mieszała niebieski z żółtym <- tak na oko cena 1 strony tekstu 1 zł
> albo lepiej...

Do mojej drukarki używa się oddzielnie kolorowego pojemnika i oddzielnie
czarnego. Kłopot, (chociaż bardzo niewielki) jest w razie czego z
przekładaniem pojemników.

--
Kaja