Re: Biedronkowy Lexmark

Autor: Kaja <kaja_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 20:43:29 MET DST

Mon, 8 Aug 2005 20:12:05 +0200, *Hannibal* <news:dd877e$qd6$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Szkoda że ja do Warszawy mam 140 km ...

Poszukaj gdzieś w sieci. Może kupisz przez internet.
Mam drukarkę jeszcze jedna z pierwszych - Lexmark (Color JetPrinter 1020).
Drukuje mi ślicznie. Tylko te tusze zawsze były za drogie, nie na każdą
kieszeń. Teraz mam wreszcie wkład (obecnie tylko czarny, bo kolorowy narazie
mi niepotrzebny)- za 60 zł. Od zimy zużyłam tylko 1/2 tuszu.

Zapisz sobie jak to się nazywa: :-) ( zostawiłam sobie kawałek ładnego
pudełeczka, żeby nie zapomnieć co i jakiej firmy kupować)

Wkład refabrykowany
Gwarancja 100% zadowolenia
"imagejet" R
Czarny
Lexmark 1380620 ( Ty masz inną trochę drukarkę, to numer będzie inny).
100/1020/2030/2050/2055/3000
Jest tu jeszcze pieczątka sklepu, którą mi przystemplował na tym pudełku
facet na gieldzie komputerowej ( trochę niewyraźna):
Z.H.U "ALGEM"
09-530 Gąbin, ul. Brzozowa 18
Tel: (024)277-13-12 Kom: 0605 305 771
Jak zadzwonisz,czy napiszesz, to może Ci przyślą :-)

--
Kaja