Re: Soltek SL-75 DRV-C <-> cpu, pamięć - jakie?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:48:52 MET DST

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości
news:rua8dd-jc.ln@fastviper.viper.lan...

> maX claimed:
>
> Pamięci to miliardy podłych kondensatorów. Nie jestem przekonany czy
> masz rację ;-)

Looknij sobie tu:
http://takaman.jp/D/?english
http://www.jscustompcs.com/power_supply/Power_Supply_Calculator.php?cmd=AMD
Pamięci PC133 (w sumarycznej ilości 512MB) z mojego sigowego kompa żrą
więcej niż 2x1GB DDR, a chodzą mi super-stabilnie na pseudozasilaczu Feel'a.

> Mam KT333CF, dokładnie taki czipset. W tej chwili mój athlon chodzi
> pięknie na 166MHz FSB.

No to czemu w pierwszym poście napisałeś że masz marnego Athlona ?

> Pentiumy z zablokowanym mnożnikiem dzielą się na dwie grupy:
> a) dobre, które same sobie ustawiają
> b) złe, które nie są wykrywane albo wogóle nie startują
> Czy mylę się? To samo może być z Duronami, zwłaszcza że płyta nie
> ten-teges.

Jeśli mnożnik w AMD jest zablokowany to płyta będzie olewać zmiany mnożnika
w biosie i albo dalej będzie chodził na tym samym mnożniku albo wogóle nie
wystartuje.

> Nie stać mnie na radiator, który to schłodzi.

Duron AB to ten sam rdzeń co Barton, tylko z zablokowanym cachem L2. Grzeje
się mniej niż TB. Ostatnio podkręcałem Semprona 2300+ (1583MHz, rdzeń TB) na
2000MHz i BOXowy (dość badziwny) wentyl spokojnie starczał (w stresie nigdy
nie doszedł do 60st, co i tak nie ma znaczenia bo mobo Asrocka sczytuje
temperaturę bezpośrednio z diody w CPU, i automatycznie wyłącza proca w
razie potrzeby)
Czyli BOXowy wentyl od D1800MHz również starczy przy podkręceniu do 2250MHz,
temperatura w spoczynku / w stresie wzrośnie najwyżej o 10st.

Chyba że tak.

--
[ maX : ECS K7VZA 3.0 + Duron 1300 + ]
[ 512 MB PC100 3-2-2 + Ati Rage 128 BBA ]