Re: R9000 czy warto krecic

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 18:12:00 MET DST

Użytkownik "rafalw" <ja@poland.com> napisał w wiadomości
news:64oac5p4p7of.kowzl7iuo5q1$.dlg@40tude.net...

> Witam, mam starego RADEON'a 9000 HIS'a - czy warto to kręcić zeby
> polepszyc
> wydajnosc w grach ?? Do ilu i czym najlepiej ??

Jeżeli masz przyzwoite chłodzenie i odpowiednią wiedze - zawsze warto
kręcić, bo to zawsze jakis przyrost wydajności. Pomimo, że znikomu to warto
wykorzystać cały potencjał sprzętu obojętnie od defaultowych ustawień - o
ile praca będzie stabilna.
Czym? Np. rivatuner, teraz mnóstwo tych programików do podkręcania, szukając
na googlach nie długo Ci to zajmie ;) A do ilu? Aż nie będzie artefaktów na
ekranie a praca wciąż będzie tak stabilna jak na ustawieniach defaultowych.

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+ ]