Re: Podkładka pod myszk

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 19:24:21 MET DST

aidahow wrote:

> Choć to grupa nie koniecznie związana z medycyną ( ;) ) to jednak na
> kościach eksploatowanych w jednym miejscu powstają narosty a takie
> rozwiązanie na przestrzeni kilku/kilkunastu lat zapobiega temu zjawisku.
>
> Osobiście mam to w gdzieś bo mimo tego podkładaka jest nie wygodna a narost
> znikomy ;)
>
> A czy warto? kwestia gustu - dla mnie nie.

Gustu jeżeli chodzi o podkładkę czy o wygląd dłoni? :)

W zasadzie to nie boli mnie ta przypadłość, ale chyba wydam te 30 zl zeby sprawdzić mimo wszystko
czy nie poprawię sobie komfortu pracy...
Dzięki za Wasze opinie :)

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"