Re: Samsung SP1604N /14N - kto ma?

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 20:16:33 MET DST

W artykule news:42c2c77f$1@news.home.net.pl,
niejaki(a): Krzysiek. z adresu <@dla.zaufanych.zapytaj> napisał(a):

> w seekach czy idle?
Raczej w seek...

> 2001 to chyba sie jeszcze tak cisza nie przejmowali;)
Problem w tym, że wtedy to on był cichy, dopiero po kilku latach zaczął
"piszczeć"
Z dzisiejszymi dyskami przecież też nie wiesz, co się będzie działo za np. 2
lata.

> a ja inna ciekawostke mam - sp0802N byl fabrycznie bez smarta wlaczonego
> (teog nie rozumiem czemu) i AAM tez wylaczony (to moge zrozumiec = by byl
> szybszy)
AAM jest chyba zawsze domyślnie wyłączony, ale SMART to już ciekawostka :-))

> a i tak mam ata100
> Jeszcze namierzyc w sklepach ten dysk.... znalzalem narazie JVC only
Mój sklep brał prawdopodobnie z hurtowni Pronox... ale to było 9 miesięcy
temu...

--
pozdrawiam
Adam M.