Re: Samsung SP1604N /14N - kto ma?

Autor: Krzysiek. <_at_dla.zaufanych.zapytaj>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 18:08:32 MET DST

Adam M. <co.sie.gapisz@w.moj.adres> napisal nam:

> Specjalnie zrobiłem Ci fotki (około 1MB każda):
> http://img13.echo.cx/img13/8720/img17217db.jpg
> http://img106.echo.cx/img106/5955/img17226ma.jpg

podziekowac, widac ze nidec maja w innych miejscach punkty lutownicze, czyli
to byl nidec testowany :)

> Muszę przyznać jednak, że jak był nowiutki to chodził ciut ciszej niż
> teraz....

w seekach czy idle? Barka 4 glosnieszja sie zrobila w seekach, idle raczej
tak samo cichutki, wzorowo :)

> Nie wiadomo też, jak będzie z piszczeniem tego twardziela w
> przyszłości. Mój drugi HDD Samsung SpinPoint 40GB 7200rpm z 2001r

2001 to chyba sie jeszcze tak cisza nie przejmowali;)

> SP1614N jest ATA133, ale fabrycznie producent "ustawia" go na ATA100
> - aby przełączyć go w tryb ATA133, należy użyć programu producenta:
> HUTIL. Niestety u mnie mimo przestawienia HDD na ATA133 (co wykazują
> wszystkie programy diagnostyczne) Windows z uporem maniaka obsługuje
> go w trybie ATA100.

a ja inna ciekawostke mam - sp0802N byl fabrycznie bez smarta wlaczonego
(teog nie rozumiem czemu) i AAM tez wylaczony (to moge zrozumiec = by byl
szybszy)

a i tak mam ata100

Jeszcze namierzyc w sklepach ten dysk.... znalzalem narazie JVC only