Re: Samsung SP1604N /14N - kto ma?

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 18:39:30 MET DST

Krzysiek. napisał(a):
> Ile juz macie dysk na chodzie (czas pracy od zakupu, okolo...)?

Egzemplarz o którym piszę, w moim komputerze domowym - ok. 2 miesięcy,
~16 godzin dziennie.

> Jaki macie motor HDD - jvc czy nidec (uwazany za cichszy!)

Nidec

> I teraz jesli macie NIDEC to czy tasma doprwadzajaca zasilanei do silnika
> jest taka sama
> http://www.silentpcreview.com/article82-page1.html jak na zdjeciu na tej
> stronie (dysk po prawej) ?

Yeap :)

> Czy wasze 160GB samsungi (ATA, pATA, nie sata) sa ciche - brak skladowej
> "piszczacej", o wysokiej czestotliwosci (jak skrzydla komara brrrr) podczas
> pracy (w idle)?

Cichuteńki, szybki i zimny. Po prostu :)

> Chyba taki bezdie cichszy od 7200.7 160GB seagate pATA. Tak mi sie wydaje
> ale popytac.

Jest cichszy od tego Seagate i od Maxtorów - to na pewno.
Nie słyszałem na żywo 160GB WD, ale z opinii innych użytkowników
wnioskuję, że Samsung jest dużo bardziej cichy.

U mnie w obudowie jest całkowicie zagłuszany przez Pentagrama Freezone
na najniższych obrotach, VGA Silencera rev.3 w trybie LOW, dwa AC ProTC
i Chiefteca 360-202-DF :)

--
Psylo