Re: stary IBM a dołożenie dodatkowej pamięci

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 12:05:53 MET DST

Skrzekacz wrote:
> Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Biosu szukałem na stronie IBM po numerze. Znalazłem trzy i wszystkie na
> płyty z innym chipsetem niż ten u mnie. A osoba która korzysta z tego kompa
> mnie udusi jak położe kompa wgrywając nie taki BIOS (no ale dziś jeszcze
> bedę szukał).
> Z tym wejściem do Biosu jest tak, że jak jest tylko stary RAM to wchodze do
> biosu, tak jak piszesz. Ale jak dołoże pamieć to nie przechodzi do Biosu
> tylko po wcisnieciu F2 (czy tam DELETE) wyświetla komunikat o braku systemu.
> Pozdr.

1. włóż do kompa stary RAM
2. wejdź do biosu
3. chyba na pierwszej zakładce masz napisane dokładnie jaki masz model,
np: PC300GL i coś dalej (co jest b.ważne!)
4. z tym numerkiem szukasz biosu u IBMa

Jeśli będziesz miał kłopot podaj ten numer, może pomogę.

Trochę dziwne są te objawy, normalne jest że PC może zobaczyć tylko
część z pamięci, może kość jest walnięta?

Acha nie szukaj BIOSU po chipsecie! tylko i wyłącznie po numerze produktu.

Pozdr.
Wojtek