Re: stary IBM a dołożenie dodatkowej pamięci

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 12:37:20 MET DST

Znalazłem bios. Na razie nie ma dostepu do kompa, ale coś dziś będę
próbował. . Nowa kość na pewno sprawna bo na innym kompie memtestem
testowałem. Znalazłem instrukcje do tego modelu na stronie IBM-a i takie
kości powinien widzieć więc chyba coś w ustawieniach w BIOSIE, pokombinuje z
podłączoną starą kością. Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Pozdrówka.