Re: stary IBM a dołożenie dodatkowej pamięci

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 09:25:26 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d9gb5j$9t4$1@inews.gazeta.pl...
> 1. BIOSu nie szukaj gdzieś w sieci tylko u IBMa, po numerze maszyny
> 2. Błąd o którym mówisz jest błędem który może wystąpić chwilę póżniej,
> Najpierw masz logo IBMa na ekranie (no chyba że wyłączyłeś tą opcję)
> można wcisnąć o ile pamiętam F2 i wejść do BIOSu. Boot error będzie gdy
> komputer próbuje już zabootować, czyli chwilę póżniej
>
> Pozdr.
> Wojtek
Biosu szukałem na stronie IBM po numerze. Znalazłem trzy i wszystkie na
płyty z innym chipsetem niż ten u mnie. A osoba która korzysta z tego kompa
mnie udusi jak położe kompa wgrywając nie taki BIOS (no ale dziś jeszcze
bedę szukał).
Z tym wejściem do Biosu jest tak, że jak jest tylko stary RAM to wchodze do
biosu, tak jak piszesz. Ale jak dołoże pamieć to nie przechodzi do Biosu
tylko po wcisnieciu F2 (czy tam DELETE) wyświetla komunikat o braku systemu.
 Pozdr.