Asus P4B-MX - full flash

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 12:08:30 MET DST

Witam

Czy ktoś posiada taka płytę, wersję 'cywilną' a nie z jakiegoś HP?

Posiadam właśnie taką z HP Vectry. Ma ona AMI BIOS, na stronach ASUS'a są
biosy Awarda.
Ale pytanie inne. W mojej jest Firmware HUB o wielkości 512kB, natomiast
biosy na stronie producenta mają 256kB.
Czy faktycznie kość w "cywilnej" płycie jest wielkości 256kB?
U mnie siedzi Firmware HUB i82802AB o wielkości własnie 512kB

Może te 'cywilne' mają też jednak kośc 512kB i dało by się zrzucić
UniFlashem full backup.

Mi niestety nie chce wgrać UniFlash małego dumpa do dużej kości.

Dzięki za pomoc.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.