Re: skandal z aparatem

Autor: Grisza <griszamen_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 23:30:46 MET DST

U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci
news:b7rk8d.9ai.ln@kwinto.prv...

> rozwi±zywania problemów z nadawaniem literek w systemie operacyjnym ??

Widzisz, gdybym zna³ rozwi±zanie mojego problemu nie pisa³bym tu.
A sk±d ja mam wiedzieæ ¿e to poblem programowy?
Podejrzewam, ¿e to wina sprzêtu, i dlatego piszê tu. Mogê siê myliæ?
Szkoda ¿e coraz trudniej o pomoc na grupie..
Nie bêd±c fachowcem lepiej o nic nie pytaæ.
Wiem, ¿e moja dygresja o NTG by³a nieco powokacyjna, ale
tak naprawdeê chodzi³o mi o to, ¿e nie jestem pewny ¿e to w³a¶ciwa
grupa.
Teraz wiem ¿e nie. I bynajmniej nie chodzi tu o jej tematykê..

Dla mnie EOT.
Pozdrawiam, grisza.