Re: skandal z aparatem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 22:37:46 MET DST

Użytkownik "Grisza" <griszamen@BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
napisał w wiadomości news:d8kp4i$3a6$1@news.onet.pl...

> P.S. Sorki jeśli ktoś uważa że mój problem nadaje się bardziej do
> grupy winnt,

Zdecydowanie tam się nadaje.

> ja uważam że raczej tu (to do tych których aktywność na grupie

Niestety, ale mylisz się. Według Ciebie ta grupa służy do
rozwiązywania problemów z nadawaniem literek w systemie operacyjnym ??

Co innego, gdyby ta kamerka była niesprawna.

> koncentruje się
> na wysyłaniu postów z NTG, ale rozumiem że każdy chce zaistnieć,
> nawet jeśli ma niewiele do powidzenia).

Moja działalność na grupach koncentruje się na zupełnie czymś innym,
ale w tym wypadku NTG będzie całkowicie uzasadnione.

EOD.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/