Re: pytanie dość nie typowe (prąd)

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 23:34:38 MET DST

Użytkownik "Nutria" <xnzvy_nyyrteb@gyra.cy> napisał w wiadomości
news:d8kq92$rgd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W gruncie rzeczy chodzi mi oto jak mam mojej starej wtytłumaczyć że komp
> nie pobiera dużo prądu. Mam neta uzywam dużo progamów które ciągnął rózne
> rzeczy osioł i musza byc właczone wiadomo jak długo a moja stara do mnie z
> ####### i zaczyna truć.

Nowoczesny komputer bardzo dużo prądu ciągnie; proponuję
postawienia za 100-200zł komputerka (jakiś celeron400-600) do tego
przeznaczonego.

ps. sorry, nie podoba mi się Twój styl wypowiedzi - pytaj się o rzeczy techniczne,
a nie zawracaj głowy problemami rodzinnymi, od tego są inne grupy.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,