Re: skandal z aparatem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 23:55:59 MET DST

Użytkownik "Grisza" <griszamen@BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
napisał w wiadomości news:d8ktua$dvn$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Widzisz, gdybym znał rozwiązanie mojego problemu nie pisałbym tu.
> A skąd ja mam wiedzieć że to poblem programowy?

Stąd, że w drugim systemie problemu z kamerką nie ma. Sam tak
napisałeś.

> Podejrzewam, że to wina sprzętu, i dlatego piszę tu. Mogę się mylić?

Oczywiście. Patrz wyżej.

> Szkoda że coraz trudniej o pomoc na grupie..

Nieprawda. Pomoc w kwestiach zgodnych z tematyką grupy dostałbyś
natychmiast. Popatrz ile postów dziennie pojawia się na tej grupie.
Tak na marginesie to żeby je przeczytać trzeba codziennie poświęcić na
nie z godzinkę, a Ty jeszcze dokładasz do tego swoje posty...

> Nie będąc fachowcem lepiej o nic nie pytać.
> Wiem, że moja dygresja o NTG była nieco powokacyjna, ale

Powiedziałbym nawet, że nieco bezczelna ;-).

> tak naprawdeę chodziło mi o to, że nie jestem pewny że to właściwa
> grupa.
> Teraz wiem że nie. I bynajmniej nie chodzi tu o jej tematykę..

Tu nikt nie ma obowiązku siedzieć nad Twoim problemem tylko dlatego,
że Tobie nie chce się poszukać lepszej grupy. Mam nadzieję, że szybko
załapiesz jakie zasady panują w Usenecie i przemyślisz swoją decyzję
;-).

> Dla mnie EOT.
> Pozdrawiam, grisza.

Również.