2x512 v 1x 1024 RAM ?

Autor: MaYa <wojtekm_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 23:29:25 MET DST

Witam,

czy ma to znaczenie wydajnosciowe, jesli uzyje 2x512 zamiast 1x1024 (dch
mnie nie intersuje). Moze jakies konkretne wskazania od ludzi uzywajacych
Asusa A7N8X ? Czy uaktualnienie biosu w przypadku zakupu kosci Kingstona (do
jednej 512 tejze firmy) jest konieczne ? Moze to sie wydac dziwne, ale kiedy
ostatnio umiescilem druga 512 w dch, padla mi karta graficzna. Zupelnie
czarodziejska sprawa. Ale to inna historia. Nie wiem, zwalilem to na wadliwa
obsluge dch. Kto go tam wie ? ;)

dzieki za sugestie.

wojtek