Re: nie startuje system, dyski sprawne - szukam przyczyny

Autor: Michal Pyka <symulakrum_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:21:18 MET DST

Gokihar napisał(a):

> odłącz wszystko co masz w kompie - tzn. zostaw płytę, pamięci, procek i
> grafikę (chłodzenie też nie wyłanczaj ;) )
> zobacz czy działa

dziala, wszytko startuje i leci do momentu gdy potrzebny dysk lub
dyskietka - ale tutaj pisze, ze tylko dyskietki mu brakuje - nie mam
zadnego komunikatu, ze System Disk Error lub cos takiego

> 1. tak - podłanczaj po jednej rzeczy i patrz co "psuje"

jedyne co moge podlaczyc, to dysk, cdrom, fdd; po podlaczeniu dysku to
samo co wczesniej - czarny ekran; stoi i czeka (mnie to cos na kontroler
wyglada)

> 2. nie - możesz wejść do biosa? przywrócenie ustawień standardowych może

moge - mam go proawie od poczatku tych cyrkow na standardowych ustawieniach

> ? ew. wyłącz zasilanie i bez niego włącz komputer - czasmi szwęda się
> troszkę zbędnego napięcia po kompie i coś takiego "czyści" go ...

cala noc byl wypiety z pradu;

Czy moze ktos polecic jakis progam, zeby umial przetestowac te plyte
glowna i osadzic co jest nie tak?

-
MP