Re: nie startuje system, dyski sprawne - szukam przyczyny

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:31:17 MET DST

> dziala, wszytko startuje i leci do momentu gdy potrzebny dysk lub
> dyskietka - ale tutaj pisze, ze tylko dyskietki mu brakuje - nie mam
> zadnego komunikatu, ze System Disk Error lub cos takiego

> jedyne co moge podlaczyc, to dysk, cdrom, fdd; po podlaczeniu dysku to
> samo co wczesniej - czarny ekran; stoi i czeka (mnie to cos na kontroler
> wyglada)

jak mi komp zaraz po wlaczeniu zasilanai buczal ( bu - przerwa - bu - przerwa
it ak w kolko ) -- to mialem dwie rozne pamieci ( jedna na 100 , a druga na 66
mzh ) -- no i te pamieci nie chialy razem na jednej plycie .

co ciekawe jak juz ssie znowu kompa zresetowalo -- to dzialaly .
sprawdz czy u ciebie tez to czasem nie ram .

aha -- komp piszczy tez w tedy gdy nie ma karty graficznej -- ale w tedy te
piskow jest okreslona ilosc .