Re: karta graficzna i montaz filmow

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:16:24 MET DST

> Tak sie zastanawiam, czy podczas montazu i obrabiania filmow, jakosc karty
> graficznej jest istotna. Bo przeciez podczas zwyklego montazu gotowy
> sygnal
> video jest wysylany na karte graficzna i ona w sumie do roboty za duzo nie
> ma... Tak jak przy ogladaniu filmow.
> Natomiast jak to jest w przypadku gdy robimy efekty specjalne?

Montaż? Obraz z karty? Co to za montaż i o jakiej karcie myślisz?
Ja montuję obraz i puszczam przez Firewire i wtedy karta graficzna jest
obojętna, ale co Ty tam robisz to nie mam pojęcia. Zgrywasz obraz z wyjścia
karty graficznej? z TV Outa?
Tak czy inaczej montaż i obrabianie odbywa się zdecydoeanie poza samą kartą
(w sensie wyświetlania obrazu oczywiście).

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]