Re: Laptopy góra (nad pecetami)

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:21:48 MET DST

> Shield <usenet@gt.9o.pl> wystukał co następuje:

> Daj sobie na luz. Który zakład diagnostyczny używa najnowszego laptopa?
> Bądź realistą.

Ale dlaczego uwazasz ze tylko zaklady diagnostyczne sie tym zajmuja ? Ja tez bym
chcial laptopa z portami RS-232 i LPT, bo jest na te zlacza duzo roznego rodzaju
nietypowego sprzetu i nie ma mozliwosci podpiecia go do USB, lub wiazaloby sie
to kosztami wymiany tegoz sprzetu, a nie jest to tania masowka jak myszki USB.
Przykladowo w domu moze sie przydac programtor kart chipowych do dekoderow, sa
do tego potrzebne zarowno RS-232 jak i LPT,programator pamieci, nastepnie
programator telefonow komorkowych , rowniez oba porty sa potrzebne. Akurat z
tych rzeczy korzystalem i nie mam zadnego zakladu diagnostycznego. Jakbym mial
samochod do ktorego mozna podlaczyc komputer to tez bym sie do niego podlaczal,
bo po co lazic do drogich serwisow jak mozna to zrobic wszystko samemu. Podobna
sprawa z programatorem do radiotelefonow.
Owszem sa programatory kart na USB jak i programatory telefonow USB ale sa duzo
drozsze i zwykle obsluguja je wylacznie do nich dedykowane programy. Natomiast
na klasyczne porty jest duzy wybor prostych do zrobienia programatorow oraz duzo
programow, a w razie potrzeby mozna tez napisac wlasny - z tego tez korzystalem.
Jesli ktos jest elektronikiem/automatykiem/programista/mechanikiem
samochodowym/serwisantem telefonow czy innej elektroniki to te porty potrzebuje.
Jak ktos uzywa komputera do laczenia sie z internetem i pisania w wordzie to nie
sa mu one niezbedne do szczescia.