Re: nie startuje system, dyski sprawne - szukam przyczyny

Autor: Gokihar <gokihar_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 08:58:25 MET DST

> jedyne co moge podlaczyc, to dysk, cdrom, fdd; po podlaczeniu dysku to
> samo co wczesniej - czarny ekran; stoi i czeka (mnie to cos na kontroler
> wyglada)

miałem kiedyś przypadek następujący :
przestał mi komp startować, zwinołem go , zanoisłem płytę główną dp
pracy - podłączyłem a tam wszystko ok, to znów do domu, podlanczam i
znów "lipa" - tak prawie przez tydzień biegałem ,a jak się okazało winny
był ...
kabel HDD - jak był podłączony to płyty głównej to nie startowała

a więc
1. zobacz czy startuje system z CD lub dyskietki
2. zmień kabel do hdd
3. zobacz inny dysk
jeśli zmiana kabla/dysku nie pomoże - wtedy pomyśl o nowej płycie ;)