Re: dodatkowe wejście na słuchawki

Autor: Karol <kravx_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 10:16:54 MET DST

> te wyjscia laczy sie z karta dzwiekową (przewaznie) za pomoca zwyklych
> jackow, ktore polaczone do przedniego "panelu" wychodza z tylu obudowy przez
> zaslepke sledzia z dziurką. Jednak w tym wypadku rowniez - albo przednie,
> albo tylnie wyjscia.

Tak tylko że wejścia do tych przednich wyprowadzeń nie są jackami

Mic-BIAS
ReturnL
ReturnR
GND
MID-IN
Spkout L
Spkout R

Czy to jakoś idzie podłączyć do tej płyty?

> Masz trzy proste rozwiazania:
>
> 1. http://www.4max.pl/default.asp?g=117&gg=107&produkt=1442
> 2. przejsciowka 2xjack zenski - 1xjack meski (ale wtedy podobno traci sie
> stereo...). np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=52757460 lub

> 3. ja w swoim solteku (wersja 75frn2-rl) wlaczylem tryb 4-kanałowy - teraz
> jedno wyjscie mam na przod (glosniki), drugie na tyl (sluchawki), trzecie na
> mikrofon (do skonfigurowania z poziomu softu dolaczonego do plyty). No i
> dziala ;]

Próbowałem, ale dźwięk jest we wszystkich głośnikach przy testach z tego
softu, natomiast gdy włączę zwykła mp3 to niestety tylko na wyjściu od
głośników :(
Czy idzie to ustawić tak by w przednich i tylnych było dokładnie to samo?
Mnie się tak nie udało :(

Pozdrawiam Karol