Re: dodatkowe wejście na słuchawki

Autor: Paweł Starzyński <ppwytnij_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 22:18:31 MET DST

> Chciałbym podłączyć do do komputera słuchawki.
> To nie problem, ale potrzebne mi to jest tylko niekiedy (skype)
> a przez resztę czasu chciałbym by były normalne głośniki.
> Niestety nie wiem jak można by to zrobić, by nie włazić pod biurko i
> przełączać kable :(
>
> Mam tutaj dodatkowe wyprowadzenie z przodu obudowy wyjście na głośniki,
> mikrofon, usb
> Niestety nie wiem jak mogę to podłączyć :(

te wyjscia laczy sie z karta dzwiekową (przewaznie) za pomoca zwyklych
jackow, ktore polaczone do przedniego "panelu" wychodza z tylu obudowy przez
zaslepke sledzia z dziurką. Jednak w tym wypadku rowniez - albo przednie,
albo tylnie wyjscia. Masz trzy proste rozwiazania:

1. http://www.4max.pl/default.asp?g=117&gg=107&produkt=1442
2. przejsciowka 2xjack zenski - 1xjack meski (ale wtedy podobno traci sie
stereo...). np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=52757460 lub

> Płyta Soltek SL-75FRN2

3. ja w swoim solteku (wersja 75frn2-rl) wlaczylem tryb 4-kanałowy - teraz
jedno wyjscie mam na przod (glosniki), drugie na tyl (sluchawki), trzecie na
mikrofon (do skonfigurowania z poziomu softu dolaczonego do plyty). No i
dziala ;]

--
pozdr.,
vel.pa.