Re: Pilny problem z Plyta ASUS lub karta graficzna 6600

Autor: Jacek <jacek115_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 10:24:59 MET DST

No wlasnie nie bardzo mam jak sprawdzic karte na innym komputerze. Karta
jest na PCI-Express i nie mam gdzie indziej jej przetestowac, na starym
kompie ma tylko PCI.
Sterowniki zainstalowali mi w sklepie, te ktore mam na plytach do karty i
plyty. A Windows tez byl z plyta. A moze to jakis konflikt np karty i plyty?
Nie znam sie na tym specjalnie. Ale nic nie moge teraz uruchomic, podpialem
kabel od kablowki do karty TV i nie moge uruchomic tego WinFast'a bo zaraz
mi sie komp resetuje. Sam komputer, tzn. programy i wszystko inne smiga tak,
ze nie mozna sie przyczepic. Ale cos ewidentnie jest nie tak jak zaczyna sie
zabawa z grafika.
Jacek