Re: dodatkowe wejście na słuchawki

Autor: Paweł Starzyński <ppwytnij_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 01:23:57 MET DST

> Czy idzie to ustawić tak by w przednich i tylnych było dokładnie to samo?
> Mnie się tak nie udało :(

yhym... o ile dobrze pamietam, win xp sp1 + wszystkie laty (oprocz samego
sp2), najnowszy WinMediaPlayer (10?) i dzialalo bez zadnej ingerencji. Tak
samo w grach (tzn w jednej bo innych gier nie sprawdzałem/nie mam ;) ) np
RtCW działały wszystkie 4 (nie w kwadrofonii). Jezeli chodzi o winampa 5 to
byly problemy, ale tez sobie poradzilem poprzez jakies modernizacje opcji
(juz sam nie pamietam co zmienilem zeby dzialalo...). Instalowalem tez
jakies "kodeki" i plug-iny do winampa - m.in. A3D Output plug-in. Tak wiec
kwestia prob i bledow ;]

--
pozdr.,
vel.pa.