Nagrywanie DVD DL - klopocik

Autor: Mrqs <mrqs_at_XXXo2.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 10:12:22 MET DST

Witam,

Mm nagrywarke NEC ND 3500AG, stery 5.1.2535.0 firmware 2.16.
Nagrywanie 4.8GB DVD idzie bez problemow. Kupilem natomiast plytke DVD+R DL
TDK i kupa.
Podczas proby nagrania wyskakuje error w nero (6.6.03) - "No seek complete,
could not perform start of disc-at-once". Szukalem w sieci jakiejs rady ale
przyznam szczerze niewiele znalazlem - od zmiany biosu nagrywarki po info,
ze ten NEC nie nagrywa na TDK. W sumie nie jestem wiec wiele madrzejszy.
Jesli ktos wie jak pokonac ten problemik bede zobowiazany. Jesli okaze sie,
ze musze zmienic firmaware, to prosze o porade jak to zrobic, gdyz nie mam
pojecia - zassalem z sieci wersje 2.19 ale wyczytalem, ze niektore
nagrywarki wymagaja zmiany biosu przeprowadzanej z DOS-a. Nie wiem czy moja
tez tego wymaga czy nie itd. Naprawde bede wdzieczny za pomoc.

pozdawiam

Mrqs