Re: Plyta za 125zł

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 02:37:54 MET DST

Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości
news:1482222.JHsO6rLHsy@latitude...

> Hm, 10-25 pln do firmowej? Jesteś pewien, że w ogóle będzie szybsza? Bo
> obawiam się, że sama marka może kosztować nieco więcej niż te 10-25 zł. :)
> Ogólnie nie lubie najtańszych firmowych modeli, zawsze podejrzewam, że
> producent mocno tam oszczędzał.

Kto powiedział, że najtańszy? Jedyny jaki jest możliwość kupić. I bardzo ją
polecam. Pracuje taka w np w parze z z Sempron 2500+ i 512MB RAM kilka
miesięcy 16/7 i zero problemów.

> Generalnie jestem bardzo sceptyczny co do wpływu płyty na wydajność w
> czymkolwiek poza ew. grami (nie gram, więć nie wiem) i różnymi bardzo
> specyficznymi zastosowaniami od czasu gdy kiedyś zmieniłem starą MSI na
> którymś chipsecie VIA z 512 MB SDR PC-133 na nowego EPOX-a na nForce2 z
512
> MB DDR PC-400. Nie zauwazyłem żadnej różnicy.

Po tym poście widzę, że czas na EOT, bo skoro nie widzisz różnicy między
KT133/266 a nForce2, to dalsza polemika jest lekko mówiąc bez sensu. Ja
widzę przepaść sięgającą kilkudziesięciu procent. Twoje wymagania nazywam
"edytor tekstowy".

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |