Re: notebook 17'

Autor: barnow <barnow_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 02:16:37 MET DST

> muszę wybrać notebooka ale z racji wykonywanego zawodu (grafik) musi to
> być maszyna z 17' matrycą. musi raz na jakiś czas popracować jak
> normalny desktop (mam świadomość ograniczeń).

http://gericom.com.pl/?d=produkty&p=notebook&id=61

Teraz pracuje na wspomnianym pavilionie i moge z czystym sumieniem polecic
17`` ekran - do grafiki jest wysmienity. Jezeli bedziesz obstawal przy HP,
to moge podeslac namiar na goscia, ktory moglby ci cos takiego sprowadzic
(ewentualnie zerknij jeszcze na allegro - tam tez sa paviliony od polskich
sprzedawcow).

--
  pozdrawiam
  barnow