Re: Plyta za 125zł

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 12 May 2005 - 11:55:12 MET DST

Czajson pisze:

> Po tym poście widzę, że czas na EOT, bo skoro nie widzisz różnicy między
> KT133/266 a nForce2, to dalsza polemika jest lekko mówiąc bez sensu. Ja
> widzę przepaść sięgającą kilkudziesięciu procent. Twoje wymagania nazywam
> "edytor tekstowy".

W jakich zastosowaniach widzisz tą przepaść?

"Co mi da zakup płyty drożeszej a markowej?. Kompama służyć do Worda, ACDSee
i filmów"

Sam używam komputera do mało zasobożernych rzeczy (standardowe aplikacje
internetowe, programowanie - ale zwykle kompiluje na zdalnej maszynie
itd.), pomijając może grafikę 2D.