Re: spalenie plyty glownej

Autor: Orfi <orfi_at_trala.net>
Data: Sun 08 May 2005 - 11:12:08 MET DST

Użytkownik "turcio" <turcio@FAKSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d5jf5h$sqb$1@news.onet.pl...
> ale przy okazji taki maly jej element sie spalil. wlasnie nie wiem czy
> plyta byla od poczatku zla czy moze jakos moglem spowodowac zniszczenie
> tym majstrowaniem przy ramie i procku

Troszkę OT
Pamiętam jak kiedyś zmieniałem procka i zakładając wiatrak śrubokrętem
niechcący oderwałem z płyty element smd :)
Na początku nie zauważyłem tego, ale płyta nie chciała startować.
W końcu dopatrzyłem się, że koło gniazda procesora jest miejsce po wyrwanym
elemencie.
Zamiotłem pod biurkiem i znalazłem układ :)
Przylutowałem i płyta działa jak się patrzy :)

Pozdrawiam

Orfi