Re: spalenie plyty glownej

Autor: turcio <turcio_at_FAKSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 00:24:39 MET DST

> A jak Ci się to udało?!?!? :O
> Pominąwszy, że złe włożenie jest fizycznie "trudne" (od 486 w góre*) to
> jest to możliwe.
>
> *Pewnie są jakieś wyjątki

tzn wlozyc to dobrze wlozyzylem jesli chodzi o ustawienie. wyjalem
procka i ram bo komp sie nie wlaczyl i plyta nie chciala startowac. po
wyjeciu i wlozeniu plyta odpalila ale przy okazji taki maly jej element
sie spalil. wlasnie nie wiem czy plyta byla od poczatku zla czy moze
jakos moglem spowodowac zniszczenie tym majstrowaniem przy ramie i procku

pozdro
turcio