Re: problem z hdd

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 May 2005 - 10:57:02 MET DST

Użytkownik "kurenai" <kurenai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d5ivg4$lut$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Opisze moze po kolei jak doszlo do tego ze mam teraz spory problem
> z hdd (maxtor 120 gb ata )
>
> 1. Zainstalowalem linuksa suse 9.2, przed instalacja utworzylem
> partition magiciem partycje 10 gb (wydzielilem z istniejacej
> partycji 30gb ntfs) 2. Z tych 10 gb 9 poszlo na system, 1 na swap
> 3. Chcialem ponownie sformatowac ta partycje na ntfs (przestalem
> uzywac linuksa) i polaczyc z ta partycja z ktorej ja wydzieliem.
> 4. Zbootowalem z plyty linuksa, poprzez Yast polaczylem obie
> partycje w jedna i sformatowalem na fat.
> [...]

1. Nigdy nie używaj Partition Magic uruchomionego spod Windows, a
najlepiej w ogóle zapomnij o tym wieszadełku.
2. Sprawdź co się dzieje programem BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com (bez instalacji na hdd), w
szczególności zwróć uwagę na sygnalizowane błędy w MBR i w strukturze
partycji rozszerzonej. Jeśli możesz, usuń ją całkowicie pozostawiając
na dysku tylko partycję systemową.
3. Twój błąd to użycie linuksowego partycjonera w obecności Windows.
Panowie zajmujący się rozwojem ichniejszych edytorów partycji mają
własny, niezbyt kompatybnilny z wymogami Windows, punkt widzenia na
to, jak powinna wyglądać partycja rozszerzona . . .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/