Re: P4 2.4 Ghz - temperatura

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 17:59:39 MET DST

> Niedawno wymienilem coolerek na procku z boxowego na chyba tez boxowy ale
> intela Procesor to P4 2.4 Ghz (Northwood, Socket 478).Zastanawia mnie czy
> teraz jego temperatura nie jest troszke za wysoka.
> Zaraz po starcie systemu xp wynosi ona jakies 41-43 st. C natomiast po
> podczas obrobki avi za pomoca VirtualDub'a miedzy 55 a 57 st. C.Podczas
> gierkowania temperatura jest podobna.
> Zastanawia mnie to czy nie sa to temperatury przypadkie za wysokie. Nie
wiem
> jek bylo na wczeniejszym wentylatorku bo nie zwrocilem na to uwagi a
> [...]

Jak wszystko jest ok, wentylowana obudowa itp to northwody stoją zawsze
poniżej 50 st, jak Sander napisał te procki są po prostu nisko temperaturowe
(max 70) co nie znaczy że nie spotka się więcej.
chyba że zmieniłeś wentyl na jakieś dziadostwo, ale box ma harakterystyczny
kształt z dwoma klamrami przez cały radiator.