Re: Stara grafika na PCI na plycie nForce4

Autor: Brodi <madmax81_at__nospam_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 17:59:05 MET DST

> A to dlaczego?
spytaj się producentów sprzętu, to oni to robią, ja jestem tylko końcowy
użytkownik

>No bez przesady, kolega będzie działał w trybie TEKSTOWYM.
wiem że tekstowym, ale biorąc pod uwage architekture x86 i jej sposób
zarządzania sprzętem to grafa PCI może zabierać zbyt wiele czasu magistrali
i skutkiem tego będzie straszne obciążenie systemu w porównaniu z grafą AGP.
Gdyby to był zwykły AMD na socket A z PCI to jeszcze no problem, ale nforce
4 i amd64 + grafa na PCI może dać ciekawe efekty.
Jak Kubuś wydał tyle kasy na sprzęt to niech nie oszczędza na grafie.
Ewentualnie można wsadzić uszkodzonego GF4ti :-))